TF BANK KUNDESERVICE

KONTAKT OSS OG VI HJELPER DEG.

 

LES OFTE STILTE SPØRSMÅL HER

Trenger du hjelp eller har du spørsmål? Kontakt oss gjerne via telefon, epost eller ved å fylle ut kontaktskjema, så hjelper vi deg. Vil du ha raskt svar på et spørsmål kan du starte med å se på ofte stilte spørsmål.

 

Vær oppmerksom på at vi ikke svarer på kundespesifikk informasjon via e-post eller kontaktskjema på grunn av regler om taushetsplikt i svensk «lag om bank- och finansieringsrörelse». Vi svarer derfor bare på generelle spørsmål via epost. Har du spesifikke spørsmål om din sparekonto, ring oss på telefonnummer 56 99 92 00.

 

ÅPNINGSTIDER

Mandag - Fredag 08:00 - 16:00

 

TELEFON & FAKS

Kundeservice sparekonto: 56 99 92 00

Fax: 56 99 92 05

 

ADRESSE

TF Bank

c/o BB Bank ASA

Postboks 956 – Sentrum

5808 BERGEN

 

E-POST

innskudd@tfbank.no

Kontaktskjema

MELDING SENDT

Takk for meldingen din. Vi kontakter deg fortløpende.

Noe ble feil...

Det gikk dessverre ikke å sende meldingen din akkurat nå. Forsøk igjen senere.

Dersom du er misfornøyd med TF Bank sin håndtering av våre tjenester skal du i første omgang kontakte kundeservice for å oppklare årsaken til misnøyen. Dersom du ønsker å fremme en skriftlig klage til TF Bank, skal denne sendes til TF Bank AB, c/o BB Bank ASA, Postboks 956 - Sentrum, 5808 Bergen eller til innskudd@tfbank.no.

Har du allerede vært i kontakt med kundeservice og du fortsatt er misfornøyd, kan du sende en formell klage. Dette skal gjøres skriftlig til vår klageansvarlig via brev, epost eller faks. Merk epost/brev med klageansvarlig. Du skal få skriftlig beskjed på at klagen er mottatt. Du skal som hovedregel få svar på klagen innen 14 dager etter vi har mottatt denne. Dersom du ikke får svar innen 14 dager, skal du få informasjon om grunnen til dette og forventet behandlingstid.