Trenger du hjelp eller har du spørsmål? Kontakt oss gjerne via telefon, epost eller ved å fylle ut kontaktskjema, så hjelper vi deg. Vil du ha raskt svar på et spørsmål kan du starte med å se på ofte stilte spørsmål.

Du kan også sende inn henvendelser på epost utenom åpningstid så svarer vi fortløpende. 

 

ÅPNINGSTIDER

Mandag - Fredag 08:00 - 20:00

 

TELEFON

Kundeservice: 56 99 92 00

 

ADRESSE

TF Bank Norge

Postboks 956 – Sentrum

5808 BERGEN

 

E-POST

Lån: post@bbbank.no /post@tfbank.no

Kredittkort: post@credits.no

 Sparekonto: innskudd@bbbank.no / innskudd@tfbank.no

Kontaktskjema

MELDING SENDT

Takk for meldingen din. Vi kontakter deg fortløpende.

Noe ble feil...

Det gikk dessverre ikke å sende meldingen din akkurat nå. Forsøk igjen senere.

Dersom du er misfornøyd med TF Bank sin håndtering av våre tjenester skal du i første omgang kontakte kundeservice for å oppklare årsaken til misnøyen. Dersom du ønsker å fremme en skriftlig klage til TF Bank, skal denne sendes til TF Bank Norge, Postboks 956 - Sentrum, 5808 Bergen eller til post@bbbank.no.

Har du allerede vært i kontakt med kundeservice og du fortsatt er misfornøyd, kan du sende en formell klage. Dette skal gjøres skriftlig til vår klageansvarlig via brev eller epost. Merk epost/brev med klageansvarlig. Du skal få skriftlig beskjed på at klagen er mottatt. Du skal som hovedregel få svar på klagen innen 14 dager etter vi har mottatt denne. Dersom du ikke får svar innen 14 dager, skal du få informasjon om grunnen til dette og forventet behandlingstid.

Dersom du ikke er enig i utfallet etter klagen er behandlet så kan du sende klagen til Finansklagenemnda.
www.finkn.no

Postadresse:
Finansklagenemnda
Pb. 53 Skøyen
0212 Oslo

E-post:
post@finkn.no

Du har 14 dagers ubetinget angrerett. For å benytte deg av dette kan du trykke på linken under for å laste opp angreskjema. Skjemaet åpnes som en PDF-fil og kan deretter skrives ut. Har du ikke tilgang på printer, kontakt oss og du vil få det tilsendt per post. 

Angreskjema